duminică, 30 octombrie 2011

Marketingul - cum să prostim proştii

În această seară am avut onoare să vorbesc cu un pasionat de culturism şi totodată o persoană ce consumă suplimente. Discuţia în mare a fost ţinută de mine, inteligenţa nefiind unul din atuuri interlocutorului. În prima fază am vrut să-l încerc, să văd ce zice de NOW Foods, pentru ca pe urmă să-i demitizez unul din produsele folosite, un căcat de gay-ner cred de la Muscletech, plin de chimicale toxice şi proteină de proastă calitate, totu' desigur la un preţ mare. Faza cea mai hilară în toată discuţia a fost că el credea că dacă pe siteul Muscletech apar X şi Y - culturişti profesionişti - înseamnă că respectivi bagă şi aceste suplimente de rahat în ei. Din păcate, acei X şi Y nu bagă decât cantităţi industriale de steroizi, HGH, insulina, testosteron, în medie, minim 200.000$ fiind investiţi anual.

Ideea este următoarea: incultura debordantă, prostia fără limite, lipsa totală de cunoştinte şi desigur indolenţa, delăsarea, nepăsarea acută au făcut acest sărac omuleţ să tragă concluzia următoarea: mai bine un supliment ce se cheamă periculos, gen Muscletech, cu un nume impozant, gen Mass Tech, dar cu siteul plin de culturişti dopaţi, pozaţi în perioada concursurilor când au BF mic şi nu în offseason când arată ca nişte obezi trişti, suplimente pline de chimicale, coloranţi, îndulcitori artificiali, proteină de foarte slabă calitate şi alte otrăvuri...decât să dau aceeaşi bani, sau poate chiar mai puţini pe ceva sănătos, de calitate, dar care nu prezintă caractere de marketing ce prind doar la oameni fără documentare.
Şi acum să râdem:

DeDe: salut, scuze de deranj, doar o intrebare
thomas: ceau
thomas: nu-i nimik
DeDe: ai auzit cumva de suplimentele NOW Foods?
thomas: da
thomas: dc?
DeDe: eram curios
DeDe: ce parere ai despre ele? ce ai auzit? ai si folosit?
thomas: nu am folosit
thomas: numa cartilaj de rechin
thomas: de la ei
thomas: sunt bune am auzit
thomas: eu iau numai muscletech si bsn
thomas: vrei sa iei?
DeDe: nu, ideea e, daca te-ai uitat, o singura secunda, pe ce contin Muscletech si BSN (si Optimum, fiind aceeasi firma)
DeDe: si dupa sa te uiti in ograda NOW
thomas: nu m-am uitat
DeDe: zi-mi si mie ce produs de la Muscletech folosesti, sa-l disecam un pic, daca ai rabdare si chef, ca nu vreau sa deranjez, repet
thomas: mai am putin timp
thomas: ca plec la iubita
thomas: poi
thomas: iau mass tech
thomas: pana acuma am luat 4 cutii
thomas: am 7 acasa
DeDe: Doamne Dumnezeule... in fine
DeDe: MALTODEXTRIN, PROTEIN BLEND (WHEY PROTEIN CONCENTRATE [PROVIDING DI-, TRI-, OLIGO-, AND POLYPEPTIDES], WHEY PROTEIN ISOLATE [ION-EXCHANGED, 97% PURITY]), COCOA POWDER, CARBOXYMETHYLCELLULOSE SODIUM, NATURAL AND ARTIFICIAL FLAVORS, SALT, ACESULFAME-POTASSIUM, SOY LECITHIN, DICALCIUM PHOSPHATE, SUCRALOSE, WHEY MINERAL COMPLEX
DeDe: asta e tot ce contine
thomas: da
DeDe: maltodextrina - zahar din porumb, produs foarte ieftin si nu neaparat de dorit, din cauza absorbtiei lente, mai ales dupa antrenament
DeDe: proteina concentrat - biac, cea mai ieftina si mai slaba proteina
DeDe: proteina izolat - puteam sa zicem wow, ceva bun, dar hop, apare Ion-Exchanged, procedeu de extragere a proteinei care o denatureaza, ce inseamna asta? ca al nostru corpu' nu va folosi 20-30% din proteina, fiind moarta, distrusa de Ion-Exchanged
DeDe: carboxylmetilceluloza - În industria alimentară, carboximetilceluloza (E 466) se folosește ca gelifiant, agent de vâscozitate și de întărire, al cărui consum este foarte periculos, deoarece produce tulburări de tranzit intestinal, flatulență, diaree și crampe abdominale.
DeDe: asta e superb, otrava
thomas: )
thomas: poi parearea ta
thomas: asa dupa ingrediente
thomas: ...
DeDe: acesulfam K - indulcitor artificial, metabolizat foarte greu de ficat, astfel imbolnavindu-l doar in timp
thomas: dar parerea mea dupa ce l-am baut
thomas: ii foarte buna
DeDe: sucraloza - in stomac avem niste bacterii, care ajuta absorbtia nutrientilor...sucraloza le distruge
DeDe: te-ai uitat vreodata ce contine un produs NOW?
thomas: nu
thomas: ca nu m-a interesat
DeDe: dar ai cumparat unul din cele mai toxice suplimente posibile
DeDe: interesant
thomas: si cel mai bun
DeDe: mereu cumperi fara sa gandesti? (repet, daca deranjez ignora-ma si nu e jignire)
thomas: pt masa
DeDe: cine te-a mintit?
thomas: nimeni
DeDe: daca ai luat cu el 2 kg sau cat ai luat inseamna ca e si bun?
DeDe: ai incercat altceva serios?
DeDe: pai daca ai luat Redis, Pro Nutrition, BSN, Optimum, Gaspari si Muscletech
DeDe: ar trebui sa ma mir sau cum?
DeDe: Biotech, Dymatize si alte prostioare
thomas: eu zic de la masstech+syntha6+creatina+glutamina...
thomas: am pus cam 10
thomas: si mai am de tras inca mult
thomas: nu s-a terminat
DeDe: ai cu ce face comparatie? incat sa zici cel mai bun?
DeDe: si totusi, zicandu-ti ce contine
DeDe: cum naiba poti zice ca e bun?
thomas: poi dupa detaliile de pe spatele cutiei
thomas: si cum mi-ai zis tu
thomas: ce eu nu prea stiam de-acolo tot
thomas: '''nu ii bun''''
thomas: acuma fiecare cati bani are
thomas: si ce vrea
lthomas: nu?
DeDe: ideea e ca poti sa-ti iei lucruri sanatoase la aceeasi bani sau chiar mai ieftin
DeDe: eu doar atat vreau sa subliniez...
DeDe: ca tu vrei sa te intoxici, din partea mea problema ta, ba chiar ma bucur
DeDe: ma dispera copii din ziua de azi, baga toate cacaturile in ei, fix la varsta cand ar trebui sa pretuiasca corpul, iar daca indraznesti sa zici ceva de Amino Fuel, Animal Pak, NitroTech, Gaspari, 100% Whey Gold cacat
DeDe: iau foc, cum iti permiti, sunt cele mai bune
thomas: nu zic eu nimik
thomas: de nitro-tech ca nu ma intere
thomas: dar am luat si animal
thomas: sii perfect
thomas: toate vitaminele
thomas: ala ce are?
DeDe: Doamne Dumnezeule...
thomas: ca nu ii bun nici ala?
thomas: da ce ii mai bun calciu de la farmacie ca un supliment ce are tot ce cere corpuil?
DeDe: esti hipnotizat de reclame si parerile analfabete citite pe forumuri platite
DeDe: am zis eu ceva de hotiile din farmacie?
thomas: nu citesc nici un forum
thomas: poi si tu ce ai recomanda
thomas: care-s cele mai bune suplimente i-a sa aud?
thomas:
DeDe: compara orice produs vrei tu cu unul NOW Foods
DeDe: lasand chimicalele, aditivii, coloranti, indulcitorii artificiali, toxinele si asa mai departe
DeDe: calitatea produsului si paradoxal pretul, de multe ori, mai bun
thomas: poi eu fac sala si vreau rezultate
thomas: nu sa fiu sanatos alea cateva luni
thomas: de masa
thomas: ma intretin cu altele
thomas: sa fiu sanatos
thomas: si apoi fac cura de detoxifiere
thomas: si asa mai departe
DeDe: nu am cuvinte, ma intreb daca esti serios sau chiar atat de inconstient...
thomas: ce sens are sa iau suplimente care zici tu ca is sanatoase si nu am nici un rezultata
DeDe: deci, tu consumi proteina IonExchanged, adica calitate mult inferioara
DeDe: la acelasi pret ai ceva mai bun
DeDe: si tu preferi sa o tii in prostie?
thomas: poi syntha ii proteina care o consum
thomas: nici aia nu ii buna?
DeDe: aia e lapte praf, ca si Optimum, fiind aceeasi firma...
thomas: cum sa fie aceeasi firma?
DeDe: cel putin Syntha6 inafara de gustu' ala bun
DeDe: chiar esti la pamant cu documentarea
DeDe: incredibil...
DeDe: Optimum si BSN sunt aceeasi firma, de ani de zile, cel putin 4
DeDe: iar ca materie prima in proteina, au aceeasi proteina de cacat cu Muscletech si Gaspari, toate 4 un cvartet sexi
DeDe: de la Glanbia Irlanda
DeDe: firma specializata pe laptele praf ptr copii
thomas: poi si toti culturistii de legenda
DeDe: avem acelasi internet, poate eu Astral, tu RDS, si totusi tu nu sti pe ce lume te afli (repet, nu te jignesc)
thomas: au folosit aceste firme
thomas: nici decum now foods
DeDe: acum sincer, glumesti? sti tu vreun culturist care foloseste suplimente? ))))
DeDe: aia baga steroizi, HGH, insulina si testosteron de minim 200.000$ anul
DeDe: si tu ma iei cu suplimente
DeDe: daca tu vezi un dopat cu anabolizante pe X site nu inseamna ca si foloseste
DeDe: vrei sa zici ca Nadia Comaneci da margarina copilului ei?
DeDe: se numeste reclama, marketing prin persoana publica, numit si endorsement
DeDe: Doamne... Doamne...
thomas: ...
DeDe: chiar esti hipnotizat de reclama, nu esti nici macar in ceata, esti legat la ochi si invartit pana ai ametit
DeDe: deci tu ai pe o parte proteina Ion-Exchanged, plina de colorant, indulcitori articiali si toxine... pe cealalta parte proteina de calitate, cu 10% mai mult pe fiecare portie, fara nici o toxina... la acelasi pret totul si vrei sa iei tot prima varianta
DeDe: si eu stau si te intreb "esti sanatos?"
DeDe: pacat... ma intreb daca omenirea asta e chiar atat de tampita si cum pot oamenii sa se multumeasca doar cu cacat
DeDe: mi-e scarba... atata prostie, incultura, lipsa de apreciere a banilor si mai ales sanatatii, calitatii

PS: Prietene, să zici mersi că ţi-am cenzurat numele. Tu şti câtă inteligenţă zace în mintea ta mică şi singură şi totodată sunt convins că n-ai înţeles nimic din toată discuţia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu